TARİF-1 BULGURLU SALATA

          Tarifimiz ev yapımı ve tamamen telif hakları bana aittir :)) Öyle beş yıldız salata barlarda bulamazsınız çünkü tamamen uydurma :) pardon fikir annesi benim diyecektim...
 


 
     Benzer tarifleri internette kolaylıkla bulursunuz çok daha şık sunumlar çok daha kabarık malzeme listeleri misafirimiz geleceği zaman masamızın başköşesinde yerini alacak bulgur salatası tarifleri bulmak mümkün.
 
       Bizim durumumuz şık bir sunum hazırlamaktan ziyade işimizin arasında öğün atlatmak, acele edipte ekmek arasına bir şeyler sıkıştırmak yerine beş dakikada bizi en az üç dört saat tok tutacak bir tarif ve ben farklı versiyonlarıyla bunu sıkça kullanıyorum.




TARİF:)    

Malzemeler:  
İnce bulgur: Yarım su bardağı (veya arzu ettiğiniz kadar)
Göbek Marul
Salatalık Turşusu
Dereotu, maydanoz, domates,beyazpeynir,limon vesaire....

     Yarım su bardağı ince bulgur biraz daha az kaynar su ile salatanın yapılacağı tabakta ıslatılır.  Bulgur sıcak suyu çekerken diğer malzemeler arzu edildiği gibi hazırlanır... Ben marulları ince ince salatalık turşularını kare kar doğruyor kalan malzemeleri üstünü süslemek için kullanıyorum. Bütün malzemeler hazırlandıktan sonra tabaktaki bulgur yemek kaşığı yardımıyla havalandırılır buna siz karıştırmakta diyebilirsiniz yani ezmeden karıştırılır. Son olarak da tuz, yağ, nar ekşisi, limon nasıl isteniyorsa tatlandırılır.

     Tarif tabi ki buda :) Ne bekliyordunuz acaba... Peki şaka yapıyorum söylediğim gibi hemen hazırlanacak diyet yaparken bizim en önemli yol arkadaşımız olacak sayısız tarifle bu sayfada buluşmayı arzu ediyorum....
   
     Sabah altıda evden çıkıp akşam sekizde eve girebildiğim dönmede akşam yemeği olarak kullandığım bir tarifti bu iş yerinde öğlen öğünü olarak yapılabilecek pratik tariflerimiz de olacak... Evdeyken de bu tariflere bu kadar ihtiyacım olacağını hayal edemiyordum tabi ki... İşinize yaracağını umuyorum...

     Formda kalmak bir yaşam şeklidir... Burada buluşmaya devam edelim daha konuşacak çok şeyimiz var. Sağlıklı ve formda kalın...





1 yorum:

  1. Hoşuma gitti, ben de yaparım bu işi. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil